Kosmetyczne Obiecanki Cacanki: neurokosmetyki: hit czy kit?

przez agnieszka
Odsłony: 1791

Wobec popularności zabiegów na bazie botoksu, producenci preparatów kosmetycznych od dawna chcieli stworzyć nową kategorię kosmetyków i wypromować ją na fali popularności tego składnika. Kosmetyki „botoks like”, „pseudobotoks” czy „neurokosmetyki” to nowa kategoria produktów pielęgnacyjnych. Jak głoszą hasła marketingowe na produktach, mają być one nowym orężem w walce ze zmarszczkami i starzeniem się skóry. Co w nich jest ? Czy jad żmii, pszczoły rzeczywiście zadziała na naszą skórę? Co ma działać jak botoks w kosmetykach? Czy ma na to szansę, czy zmiany będą trwałe i czy przy okazji nie zaszkodzą naszej skórze. Krótko mówiąc, czy neurokosmetyki są rozwiązaniem na gładką cerę? 

Czytaj więcej

Kosmetyczne obiecanki- cacanki, czyli jak się mają deklaracje marketingowe do działania produktu_Vianek Intensywnie Odżywczy Krem na noc

przez agnieszka
Odsłony: 1566

Jeśli dziś wtorek, to zapraszam na kolejną odsłonę Kosmetycznych Obiecanek Cacanek. Po raz kolejny weryfikuje nie tylko skład, ale jego możliwości działania w porównaniu do obietnic marketingowych porducenta. Już drugi pojawia nam się w tym cyklu marka Sylveco, a może raczej marka córka, czyli Vianek i intensywnie odżywczy krem na noc. To pokazuje, duże zainteresowanie markami polskimi i naturalnymi. 

"Na głowie kwietny ma wianek..." tymi słowami Kazik Staszewski parafrazował Mistrza Mickiewicza, a co ma nasz Vianek? Czy jest rzeczywiście tak naturalny? Czy spełni swoje obietnice? Odpowiedź poniżej 

Czytaj więcej